Razmišljanja trudnice posle ponoći

Opet nešto sanja, mrmlja, pita da li će sutra u vrtić. Kažem mu da neće, raspust je, da spava. Nameštam se da spavam. Neću više ni da se vraćam dole da gledam ništa na televiziji. Spavaću i ja.

hotelski puter

Onda odjednom on mi miriše na puter. Još uvek se meškolji nikako da opet učvrsti san, a meni je samo hrana u glavi. Sad mi se više i ne spava. Puter miriše, ali onaj hotelski. Takvog nema ovde. Mislim ima, ali nije to to. I kako sada da spavam? Jede mi se hotelski doručak. Najlepši deo putovanja je taj doručak uvek. Jede mi se sada puter što ovako lepo miriše, sa onim divnim svežim kajzericama i tanko sečenom praškom šunkom, koju u redovnim okolnostima nikada ne kupujem, pa je to sada čini ekstra primamljivim. Uz to filter kafa i onaj hotelski sok od pomorandže. Mljac! A kako bez divnog džema od kajsije ili marmelade, kada pojedem ovo na šta sam se nameračila? Nikako. Samo razmišljam da li bi pre slano ili slatko pecivo. Uh, one kiflice slatke sa krupnim prah šećerom u hotelu su bile savršene. Možda da ih ne kvarim džemom. Utom se setih kremića u malom pakovanju koje pamtim sa letovanja u Vrsaru, kada sam bila mala. Tog švedskog stola i kako mi ni tada nije bilo jasno ko se odluči za musli i slično pored onoliko konkretnih stvari. Na primer, može i kuvano jaje. Na onom malom, slatkom postolju što ima i prostor za ljušćenje. I opet puter i kajzerice. Ništa bez putera. A pecivo – sveže.  To me podseća i na slatko pecivo. Opet na švedski sto u Beču. Slatke kifle. Može takve kakve jesu – prazne. Najukusnije. Ili na slatke pletenice u hotelu u Grčkoj uz belu kafu.

hotelski dorucak

“Mama, zagrli me!”

“Spavaj, mili! Tu sam!”

Nema šanse da zaspim. Definitivno mi je trenutno drago da je ovo poslednja trudnoća. Umorna sam. Kad će jutro da me reši ovih misli? Da li da odem da proverim da li se ona nije slučajno otkrila u svojoj sobi? Toplo je, kasnije ću, kada krenem u kupatilo. Nikad neću zaspati.

Tunis. Doručak. I evo sad, ne mogu da se ne pitam kako je neko zaključio da je švedski sto u Tunisu fenomenalna stvar, ništa meni taj all inclusive ne znači, i baš me nešto briga da li ću ikada tamo ići više. Posebno ovako namćorasta.

U Tunisu sam za doručak nekad čak jela i viršle uz kajganu i plastični paradajz. Kao milion jela, a nemaš šta da odabereš. Eto, sad mi se i viršle jedu. Koji đavo su mi pale viršle na pamet? Neću da jedem glupe viršle ni sutra. Nisam ih jela nijednom u trudnoći. Ako ću već da jedem gluposti bolje da odem u KFC da uzmem one komade ljutog belog mesa. Uh, koliko mi se samo jedu ljuti stripsi. Da. Definitivno cu ovih dana otići do KFC-a. Neće bebi biti ništa od jedne porcije. Ne trujem se svaki dan. Ljuti stripsi, pomfrit i pepsi, pa nek’ ide život. Ali to mi trenutno ne rešava problem.

Koliko li je sati? Da li je mašina za veš završila?

Šta bi sad sutra mogla da spremam za ručak? Zaboravila sam šargarepe danas još da kupim. Moram ujutru da se setim. Bile su lepe one lubenice na pijaci. Zašto nisam kupila bar onu jednu četvrtinu. A da. Mrzelo me da nosim. Nosila sam svašta. Šta li imam od voća u kući? Trešnje i maline. To mi se ne jede. A i sad bih pre crkla nego jela u sred noći. I ova kiselina. Opet me nervira. Sad sigurno neće ni prestati narednih mesec dana noću. Zaboravila sam i čvarke da kupim. Jedu mi se čvarci. Zapravo jede mi se pečenje. Krckava kožica i lepo slano pečenje uz salatu od paradajza i sira. Sad bih jela pečenje, hladno, ono što se lista i rebarca. I neki lep svež hleb. Možda bar pečeno pilence. Reš pečeno. Nikad neću zaspati.

Odoh da proverim da li je završila veš mašina, da prebacim stvari u mašinu za sušenje.

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Razmišljanja trudnice posle ponoći”

    1. Au, do rađanja foke nisam stigla srećom. Ali snova raznih. Mada sa snovima i nekako, ali sa brigama raznim… to mi je najgore. Em sutradan budem neispavana, em nema šta mi ne padne na pamet.

      Like

Leave a Reply

