Fleka na zidu u dečijoj sobi

Prljanje zidova u domu sa decom

Meni naši zidovi večito izgledaju štrokavo. Tu je masa prstića, pa fleke od komaraca i razni drugi užasi. Drugarica mi govori kako su naši čisti, ali valjda je samo razlika u tome što deci nisam nikada dozvoljavala da šaraju po zidovima. Znam ja da je to sjajno za razvoj kreativnosti, da ih treba pustiti, ali stvarno nemam živaca za sve to i ovako je stalno potpuni haos u kući.Fleka na zidu (1)

Ovo je jedna situacija od pre dve godine, ali uvek aktuelna. Naravno da zakon pakosti kaže da pošto nisam dozvoljavala šaranje zidova, onda je neko baš moju nes kafu morao da prospe na zid u njihovoj sobi.

I da, znam, šta će šolja sa kafom tu, zašto je nisam popila… ali ja volim da slobodno vreme koristimo u igri, isto koliko volim i da razvlačim kafu.

Problem sa rešila sutradan, brzinski i opet sa nekim ostacima bez ulaganja.

Kako zamaskirati fleku na zidu da ne izgleda još gore?

Moja večita dilema je da li će nešto da izgleda musavo i neuredno. Jasno da stvarno nije bilo šanse da se kreči kompletan zid ili soba i tome slično. A tek da stoji ovako do sledeće godine bi me mnogo nerviralo.

Fleka na zidu (2)

Inače, za neke manje fleke koje sam imala sam koristila ranije one kineske stikere koje u svakoj njihovoj radnji možete naći za 150 dinara i baš je fino znalo da se uklopi, samo dok ne preterate i ne ušarenite previše naravno.

Znam da odličan izbor stikera ima na Aliexpress-u i da ih mnogi upravo tamo kupuju. Ima skupljih, ali dosta kvalitetnijih.

Krečenje dela zida

Razmišljala sam da čisto bude nešto što očas može da se izvede, a da ima nekog smisla koliko toliko i da iskoristim priliku da zamaskiram i polukružne tragove koje su napravile sličice koje vise na zidu, a koje su pomerali.

Zapravo, problem je bio što sam u tom trenutku u kući raspolagala sa malo tonirane boje za zidove u svetlo plavoj boji jer smo koju nedelju ranije tako krečili jedan zid u dnevnoj sobi. A parola je snađi se, uz tu kanticu sa preostalom bojom, bile su mi potrebne samo mala četka za iscrtavanje ivica i mali valjak da sve obojim jednako.

Fleka na zidu (3)

Inače, u sobi su imali nešto Ikea asortimana u delu za igru: umesto lustera – sunce plafonjera, noćne lampe – cvetovi i iznad veliki listovi kao nadstrešnica sa još nacrtanih cvetova i trave na zidu. Kompletne fotke i opis u jednom skorijem blogu uskoro. U tom stilu sam odlučila da i ovo uradim, pa da imitira nekakav plavi oblak, mada na podu.

Kada je završeno, ispostavilo se da ne izgleda tako loše. Taj deo je svakako bio poprilično šaren sa sve slikama, foteljicama koje je svako birao u svom dezenu, Ikea stolčićem sa nalepljenom samolepljivom tapetom (da se prikriju sitna oštećenja) i meračem visine sa životinjama.

Fleka na zidu (4)

Inače, ako je potrebno da okrečite jedan zid, a nemate boju. Mala kantica boje, najobičnija bela je oko 200 dinara, a toner (ima fenomenalnih nijansi i ogroman izbor) su oko 180 dinara. Četku možete naći za 50-60 dinara, dok je valjak sa drškom najbolje da pozajmite, ako imate od koga. Makar držač ili ako kupujete, opet je investicija jer vam drška ostaje, a i nastavak se može oprati ili kupiti jeftin sunđerasti dodatak. Svakako za valjak sa držačem mali i veliki nećete potrošiti više od par stotina dinara.

Save

Leave a Reply

Blog at WordPress.com.

Up ↑