The Versatile Blogger Award

Hvala dragoj Jeleni koja piše blog http://jelenadilber.wordpress.com me je nominovala za The Versatile Blogger Award, iako sam prilično nova u celoj priči sa sopstvenim blogom i pokušavam da se snađem.

The Versatile
The Versatile Blogger Award

Pravila koja su propisana za ovaj izazov su:

– potrebno je da se u svom tekstu zahvalite osobi koja vas je nominovala

– nominujte do 15 autora/korisnika WordPress-a. Može i manje od 15, ali nikako više i nije bitno kojim jezikom autor piše

– podelite sa svima 7 činjenica o sebi

– u svom tekstu objavite pravila i sliku nagrade.

Evo i nekih činjenica o meni, za one koji me ne poznaju dobro:

  1.  Porodica mi je sve! To je najvažnija tačka u mom životu i polazna baza sa sve. Deca su mi od kad pamtim igru sa ćelavim bebama najveća životna želja i od kad ih imam, imam i daleko veću želju da ostvarim i snagu da ostvarim i neke druge ciljeve.
  2. Zavisna sam od trave, zelenila i boravka u prirodi. Leti obožavam da bosa hodam po dvorištu i minimum jednom dnevno obiđem sve saksije i baštu svih 365 dana godišnje.
  3. Najviše volim špansku kinematografiju i trudim se da pogledam nove španske filmove, mada retko gledam išta.
  4. Za razliku od filmova, najviše mi leže domaći pisci. Dela Mome Kapora u svim raspoloženjima prolaze. Nekada mi prijaju klasici, a nekad dobar krimi roman. Pored kreveta u svakom trenutku imam i po sedam, osam knjiga, a trenutno ne stižem više od par strana dnevno da pročitam. ”Blago cara Radovana” je stalna postavka i uvek joj se vraćam u segmentima.
  5. Podržavam teoriju da se žene dele i na one koje vole da kuvaju i one koje vole da čiste. Mnogo mi je lakše da napravim svašta od testa, kolače i kompletan ručak nego da obrišem prašinu ili usisam.
  6. Još uvek negde čuvam testove za prijemni ispit iz srpskog jezika i književnosti, koje mi je dala profesorka srpskog iz srednje škole, verujući da je to prava stvar za mene. Savršeno mi je jasno da nikada neću upisati filološki i da ti testovi verovatno odavno nisu aktuelni, ali sam srećna da imam priliku da se već godinama bavim pisanjem na neki način.
  7. Gde god mogu volim da idem pešaka. Znala sam da prepešačim preko 10 km dnevno čak i sa bebom u kolicima. Zavisna sam od kretanja i otvorenog prostora. Nikada ne ulazim u autobus za jednu stanicu.

Nominacije su mi najteži deo, taman sam sastavila neki spisak i shvatila da su svi uglavnom uveliko nominovani negde (neki su čak već i odgovorili na izazov), tako da nemam ideju koga bih još nominovala. Ali ako ima još nekoga da sam propustila, nominovan je, eto.

Save

Leave a Reply

